lyckokaka!

Mamma och jag åkte till ChopChop för att äta lunch innan jag åkte till stallet, och man fick en lyckokaka på köpet. Haha, första gången jag har fått en så det var lite kul :)

A pleasant surprise is in store for you - En trevlig överraskning som väntar dig
stod det på min, haha.

Sen åkte jag och red Dede som sagt och det gick faktiskt bra :) Lyckokakan kanske hade rätt ? Gjorde lite lösgjorda övningar samt en åtta på nedre volten och hon skötte sig utmärkt! Testade även tempoväxlingar i traven och det as bra. Hon kan trava så lugnt att hon nästan skrittar men bara näästan. Hon kan även galoppera på ett och samma ställe, haha. Grym häst!
Ska nog smsa Åsa (ägaren) och fråga om hon vill komma och ha lektion för mig, och visa lite vad hon kan osv då jag inte har hittat alla knappar riktigt än :) Men hon känns underbar, en häst för mig!



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback