borta bra, men hemma bäst.

Är hemma nu, eller ja kom hem rätt skapligt, halv 2 ungefär.
Ganska skönt att vara hemma, har faktiskt saknat min säng.. Haha.
Så ska bli grymt skönt att krypa ner i den strax, ska bara leka klart i Photoshop :)

Har redan fixat ny header och redigerat nedanstående bild..
På nått sätt blir jag aldrig nöjd.
Är det fel på mig?
Har massor bilder att redigera men tänker inte göra det och tänker inte
ladda upp alla här. Utan blir väl några bilder som kanske är värda att visa.
Jag är sämst på att fota.

Kissebebisarna har blivit jätte stora och är jätte fluffiga :')
Tog några bilder på dom idag, men dom kommer upp imorgon faktiskt.
Ögonlocken börjar sega sig lite nu känner jag ..
Så nu blir det sängen!
Godnatt!

och förlåt för dålig upptaderingarna. är ingen bra bloggare ...

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback