.

Nu håller mamma, emelie och jag på att laga lite middag. And guess what? Det blir tacoooos! :D Så jävla gott, ska äta massor!!

Idag så var jag iväg och fixade lite papper ang min praktik och lite sånt. Kommer nog bli riktigt bra det där.
Sen åkte vi hem, käkade lite lunch och sen begav jag mig ut i mörket tillsammans med Blackie. Hatar när det blir så mörkt så himla tidigt :( Och eftersom vi inte kan rida i vår hage/paddock pga lerpölar tretusen, så får vi ta uteritt i skogen. Men det gör inget, bara bra för Blackie då han inte har alls koll på vart han sätter sina hovar och snubblar ditt som tätt :)

Näe, hjälpa till med det sista med maten och sen får vi se vad som händer och sker!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback