Godmorgon.

fyra dagar sen jag bloggade sist, men jag har verkligen inte haft nå stor lust att sitta vid datorn :) nu sitter jag en stund för finns inget annat och göra, förutom kela med Sofia som ligger i mitt knä just nu och kurrrar som en tok. aww.
var och red igår eftermiddag efter allt regn hade slutat kommit. och vi tog en uteritt jag och emelie, och jag säger bara; underbara häst! även om vi bara red på vanliga grusvägar så skötte hon sig utmärkt. hon var samlad och fin, både i traven och galoppen. galoppen satt hur fint som helst, lugn och sansad, kunde även galoppera på ett och samma ställe :) det ni! Imorgon blir detn förhoppningsvis en träning på banan och verkligen rida ordentligt :)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback