hemma på landet, igen.

Nu är man hemma efter ha spenderat helgen hemma hos älsklingen.
Vi har bl.a. tittat på ett antal avsnitt på Heroes, åkt båt, grillat på en ö, gått en antal km, fått magknip, ätit massa god saker, lagat kycklinggryta m.m :)
Lyckad helg så att säga!

Red förresten i torsdag och tvingade faktiskt med älsklingen dit så han fick fota :D Har tyvärr inte bilderna utan ni får nöja er med en som jag skickade över till min telefon från hans telefon. Och ja, det ser helt cp;t ut, men första gången jag red med hackamore och westernsadel utan sporrar på henne. Hon funkar bäst när man använder sporrar men jag vill inte använda det i onödan, men hon gick jätte bra ändå! :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback