snö?!

Är det december eller är det april?
Det har regnat, snöat, blåst, ja you name it idag.. Skit väder rätt ut sagt! Men det hindrade inte hästarna att få komma ut, vi slängde ut dom i morse iallafall. Då passade vi även på att mocka och fixa i ordning i stallet.


Förresten beställde mamma lite grejer på Hööks nu i veckan, då det var rabatt chaps, stövlar och skor, och det kom här om dagen.
Köpte ett par chaps, för har insett att mina ridstrumpor blir smutsiga och slits rätt mycket när jag rider, och har inte råd att köpa stövlar ( som jag ska köpa förr eller senare ), så kör på chaps så länge :)
Blackie fick även en röd ludd grimma, som han passade jätte bra i! Ska även köpa röda benlindor och ev. nytt rött schabrack och jag lovar att han kommer bli så himla snygg i det :)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback