det där med att blogga..

.. är inte min grej egentligen. Glömmer hela tiden bort att jag har den osv, haha.
Men iallafall, idag blev han riden av Emelie. Hon skrittade bara i hagen just för att det var bäcksvart ute men det skadar inte att han bara får skritta runt. Bättre det än ingenting :)

Igår red jag ut en sväng, bara på vägen där det var plogat och travade på rakspår så han fick sträcka ut sig. Och han skötte sig utmärkt! Passade inte en enda gång. Men det brukar han inte göra ute, för då vet han att han får verkligen sträcka ut sig som han vill. Visst, så arbetar jag honom ute också, men inte lika mycket som på banan :) Då slappnar han av ordentligt och verkligen njuter av uteritten!

Bara jag som längtar till sommaren, då man kan ta bra bilder?

Tagen den 30 september 2011

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback