Måste.

Måste börja sätta ett kom-ihåg-att-blogga-alarm efter varje gång jag har varit nere hos hästen. Det var ju en av anledning till att jag började om på denna blogg, haha. Men eftersom jag kan kolla facebook osv på telefon, så sätter jag knappt på datorn längre och jag orkar inte blogga genom telefon..
Men här kommer iallafall ett litet inlägg! :)

Idag longerade jag Blackie på banan, och han skötte sig hur bra som helst. Lugn, stabil och avslappnad i skritt och trav, no problemas :) Sen testade jag galoppen i båda varven, och det gick suveränt. Han fattade dom direkt och höll dom tills jag bad honom sakta av.. oohh, våran svarta prins blir bara bättre och bättre!

Sen tog jag honom ut på en liten promenad i skogen, så han fick klättra av sig lite och bara gosa i solen.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback