upp med tuppen.

Ställde klockan på 8, för att jag tänkte hinna motionera Blackie innan vi skulle till stan för mamma skulle ha möte vid 1. Men när jag kommer ner så säger hon att hon inte hade möte idag, utan imorgon..
Där rök min sovmorgon.
Men men, gick iallafall ner till stallet och longerade honom i hagen. Gick kalas som vanligt :) Lite morgontrött bara, haha, men han kämpade på. Körde även lite klicker då jag hade tid över, och det blir han bara bättre och bättre på.. lilla gubben.
Sen mockade jag hela stallet, fixade vatten i hagen och i boxarna samt sopade och fixade.
Nu ska jag fixa mig, för blir stan ändå. Ska lämna in papper och fixa pass!

Och älska att våren är här. För då kan man stå utomhus och rykta! :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback